Armia POL

Nasza Armia!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-02-14 12:46:11

Makaveli

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-14
Posty: 4
Punktów :   

Strategia gry

Jestem nowy w tej grze, chociaż rozwijam się całkiem dobrze (zacząłem w top 3000, a już jestem w top500 i pnę się coraz wyżej ) i chciałbym się dowiedzieć od doświadczonych graczy jaką strategię gry przyjąć najlepiej, aby rozwijać się najszybciej.
Chodzi mi mniej więcej o kolejność budowy: co i do jakiego poziomu oraz w międzyczasie ile wojska trenować? Jakie umiejętności dodawać?
Chciałbym, żeby w tym temacie każdy dzielił się swoją skuteczną wizją gry. :]

Po dotychczas odbytym czasie w grze od razu zauważyłem, że najbardziej potrzebnymi rzeczami są kopalnie na wysokim poziomie z jednoczesnym zapewnieniem miejsc dla parobków, umiejętności bankowości i wykształcenia oraz dobrze by było mieć jeszcze jakieś miejsce do "farmienia". Co jeszcze drodzy klanowicze? :]
Do którego poziomu rozwijać stajnie, koszary względem budynków dających surowce. Ja ustaliłem priorytet na kopalnie.

Offline

 

#2 2009-02-14 15:06:43

bluszcz1910

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-14
Posty: 5
Punktów :   

Re: Strategia gry

bardzo dobrze..na tym etapie gry, kiedy jeszcze nie ma tylu ataków , wysoki vlv kopalni to podstawa..dobrze jest też mieć min. 5-6 lvl murów, bez maszyn oblężniczych zwykła armia najeżdzająca będzie miała problem ..

w inwestowac? w koszary, kuźnie i warsztat aż pojawią Ci się kusznicy - to najlepsza jednostka strzelecka w grze
oczywiscie podnoś też w kuźni lvl ataku i obrony kuszników, mając warsztat pojawi Ci się też balista (nie pamietam na którym lvl-u warsztatu)..balista i kusznicy (ustawieni w formacji w ostatnim rzędzie = wymiecienie armii wroga )
PS.ja mam stajnie na 3 lvl-u - moge rozwijac lekka kawalerie, na wyzszym lvl-u bedzie dostępna ciężka kawaleria - ale oni przy atakach i tak giną, więc nie warto duzo ich budować

Offline

 

#3 2009-02-15 12:49:03

Nieszky